Kokkuvotte vahendid, Kommenteeritud kokkuvõte Rehabilitatsioon ja tööle naasmine pärast vähki – vahendid ja tavad

Rühmaliikmed kirjutavad igaüks rühmatöö vahendi abil esitluse faili oma mõtteid. Lõpus teeb keegi rühmaliikmetest esitatud arvamustest kokkuvõtte, märkides arvamuste ja kommentaaride järel sulgudesse, kes selle osa autor oli. Kasutage seda teenust oma loo visuaalseks jutustamiseks. Kui te neid kontrollite, näete, kuidas üks neist kunstiteostest aitab teil rahva seast eristuda!

Tehnilised vahendid Ülesannete vahend Blackboard ja Moodle õpikeskkonna ülesannete vahend on mõeldud õppijale individuaalselt või rühmas kodutöö rühmatöö sooritamiseks ning seda vahendit saab kasutada ka juhtumi analüüsi jaoks.

kokkuvotte vahendid

Õppejõud saab selle vahendi abil esitada juhtumi kirjelduse ning juhised analüüsi sooritamiseks, näha esitatud ülesannete faile, hinnata ülesandeid ja anda tagasisidet lisada kommentaare. Õppejõud saab määrata, kas esitatud ülesanded on nähtavad ka teistele õppijatele või ainult esitajale ning õppejõule. Ülesannete vahendit rühmatööks kasutades saab õppejõud ise moodustada õppijatest rühmad või lasta õppijatel end ise rühmadesse registreerida.

kokkuvotte vahendid

Õppijatele saab lisada rühmas suhtlemiseks privaatse foorumikausta. Foorum jm suhtlemisvahendid Foorumile saab lasta esitada individuaalselt või rühmatööna kokkuvotte vahendid juhtumite analüüse.

CVMaker täiendava vormindamise jaoks Nii nagu lühikirjutajad, kes abistavad teid oma töö sisu parandamisel tööotsingu tulemuste osas, võivad ka teatavad tööriistad ja teenused muuta selle sisu hämmastavaks. Ja arvestades, et tõenäoliselt kavatseb keegi teie CV-d arvutiekraanil vaadata, kaaluge lahtiütlemist MS Wordis saadaolevatest kolmest võimalikust mallist ja kasutage mõnda järgmistest.

Rühmatöö puhul saab luua iga rühma ning alarühma jaoks eraldi kokkuvotte vahendid või tehakse kättesaadavaks muud suhtlusvahendid valge tahvel, MSN, Skype, vm. Oluline, et õpetajal oleks võimalik rühmatöö protsessi jälgida ning õppijatel võimalik oma rühmatöö tulemust teistele esitada.

kokkuvotte vahendid

Rühmasisene suhtlemine võib toimuda seega sünkroonselt või asünkroonselt. Sünkroonsed vahendid valge tahvel, MSN, Skype võimaldavad suhelda ajalise viivituseta, saada koheselt vastused oma küsimustele ning reaktsiooni oma edastatud mõtetele. Samas on keeruline suuremal rühmal e-keskkonnas kokku saamiseks ühine aeg leida.

kokkuvotte vahendid

Asünkroonsed vahendid võimaldavad töötada ning enda ja teiste esitatut põhjalikumalt lugeda ja analüüsida just endale sobival ajal.

Wiki Rühmatööna sooritatava juhtumi analüüsimiseks või probleemide lahendamiseks saab kasutada wiki vahendit nt Moodle õpikeskkonna wiki või õpikeskkonnast eraldiseisev wiki.

Inspiratsiooniseminar. Harald Lepisk blogimisest ja õppimisest. (2011)

Näited: Kasutatakse rühma privaatset foorumit, kuhu rühmaliikmed postitavad oma mõtteid probleemi kohta. Keegi rühmaliikmetest teeb lõpus postitustest kokkuvõtte ja esitab selle rühmatöö vahendi abil. Rühmaliikmed kirjutavad igaüks rühmatöö vahendi abil esitluse faili oma mõtteid.

kokkuvotte vahendid

Lõpus teeb keegi rühmaliikmetest esitatud arvamustest kokkuvõtte, märkides arvamuste ja kommentaaride järel sulgudesse, kes selle osa autor oli. Igal rühmal ja alarühmal võib olla ka kõigi teiste jaoks avalik foorum.

kokkuvotte vahendid

Kasutada saab ka Horizon Wimba foorumit ja audiojututuba. Igal rühmal võib olla oma wiki või veebipäevik.

  • Endokriinsed haigused ja liigeste havitamine
  • aasta aruanne – kokkuvõte - Tööohutus ja töötervishoid – EU-OSHA
  • Tehnilised vahendid Ülesannete vahend Blackboard ja Moodle õpikeskkonna ülesannete vahend on mõeldud õppijale individuaalselt või rühmas kodutöö rühmatöö sooritamiseks ning seda vahendit saab kasutada ka juhtumi analüüsi jaoks.
  • Autorvahendite teema kokkuvõte | Digitaalsete õppematerjalide koostamine
  • VAHENDID OMA KOKKUVõTTE PARENDAMISEKS - ÄRI -